Half april is bekendgemaakt dat Cemile Soycan van Shell Pasteurlaan Oosterhout de titel ‘Service Champion of the Year 2021’ heeft veroverd. Ze is dus de meest klantvriendelijke medewerker van alle  Nederlandse Shell Tankstations.
Ingrid van Oort, Territory Manager van Shell was speciaal naar Oosterhout gekomen om deze bijzondere award uit te reiken. Cemile wint daarmee een onvergetelijke reis naar Dubai, waar de Service Champions van alle landen samen een onvergetelijk feest van Shell krijgen aangeboden. 

De geboren en getogen Oosterhoutse Cemile Soycan werkt al ruim 12 jaar bij Shell Pasteurlaan. Cemile: “Ik voel vuurwerk in heel mijn lijf, zo blij ben ik! Ik voel me erg thuis hier en ondanks de lastige tijden vorig jaar hebben we er met elkaar de positiviteit erin gehouden. En dat hebben onze gasten gevoeld!” Cemile wint deze prijs na een zeer positieve ‘Go Well ervaring’ van een gast. Die was met slingers de winkel
binnengelopen, want volgens deze dame is het altijd een feestje om bij Shell Pasteurlaan te komen tanken. En een andere klant had de medewerkers getrakteerd op ijs nadat hij na een dag hard werken op een bijzonder vriendelijke wijze te woord was gestaan.

Trots
Stationsmanager Aard Hoeks van Shell Pasteurlaan:  “De uitreiking van deze award is een complete
verrassing voor het hele team. Het geeft aan dat de gasten van dit station zich welkom voelen en de Brabantse gastvrijheid weten te waarderen. Het team is erg hecht en vult elkaar prima aan.” Retailer Remko Lamme: “Het is Cemile die de prijs wint, maar het is dankzij het complete team dat dit tankstation tot de meest klantvriendelijke van Nederland kan worden gerekend! En daar ben ik als retailer natuurlijk ook bijzonder trots op!

(Bron: Oosterhout Nieuws)

Share:

Leave a comment