Extendas heeft recent een SPINpos iPad kassa systeem bij Hello Carwash te Capelle
geplaatst. Hello Carwash maakte al gebruik van het kentekenherkenningsysteem van Walnut
Loyalty. Gezien de nauwe samenwerking tussen hen en Extendas was de keuze voor de
SPINpos iPad kassa een logische.


Jordy Loos van Extendas: “In twee nieuwe kassazuilen hebben we de hardware van de
SPINpos geïnstalleerd. Op deze zuilen bevinden zich de kassa software die geschikt is voor de
iPad en/of iPhone. Dit systeem is ook gekoppeld aan Walnut Loyalty voor o.a.
abonnementwassen op basis van kenteken. Na een korte training aan Hello Carwash
medewerkers kon men direct zelf aan de slag met de kassa.”

Praktijk
Nadat de klant zijn/haar programmakeuze kenbaar heeft gemaakt, toetst de medewerker de
programmakeuze aan op de iPad. Eenmaal afgerekend komt er, in het geval van Hello
Carwash, een wasticket uit de printer die de medewerker onder het raam op het dashboard
legt. Bij de wasstraat start een andere medewerker het gekozen wasprogramma op basis van
de wasprogramma code op het ticket. Naast wastickets maakt Extendas ook wasstraat
aansturing mogelijk indien gewenst bij wasstraten.


In het geval van kentekenwassen stopt de klant alleen nog voor een wasticket, betaling gaat
na herkenning van het kenteken automatisch via het abonnement of prepaid.

 

WashOffice
Naast een vlotte afhandeling voor klanten, heeft Hello Carwash ook gekozen voor efficiëntie
op het gebied van administratie en financiën: dankzij het backoffice systeem WashOffice van
Extendas kunnen ze alle relaties, artikelen en verkopen beheren op één plek.

Share:

Leave a comment